lördag 20 november 2010

Höst till Höst 101120

Riggade stativ och kamera igår när jag gick och la mig. Jag skall åka till Stockholm idag och blir hämtad vid 7.30-tiden, så jag vill ta dagens bild nu på morgonen. Igår kom snön. Bilden är tagen från sovrumsfönstret. Det ser ut som att någon har varit och hämtat tidningen! Men så var det inte. Sönerna har varit ute och busat med katterna i snön på natten. Katterna gillar snön. Hoppar efter flingorna och far runt.

Jag får samla de närmast kommande dagarnas bilder på hög och lägga in dem på tisdag då jag är tillbaka.

101120  05:26

1 kommentar:

  1. Vackert, mycket vackert och jag tycker inte att det gör något att dina söner och katter har busat runt i snön...tvärtom, spåren i snön visar ju tecken på liv.
    Grattis till nya bloggen, förresten!

    Jag har inte blivit färdig till att ladda upp några bilder på Fotosidan ännu men har varit aktiv på flickr några år så där finns en del av mina bilder , om du är intresserad av att se vad jag leker fram med min kamera.
    http://www.flickr.com/photos/8618469@N02/
    Hälsningar från Christin på Fotosidan.

    SvaraRadera