fredag 13 maj 2011

Höst till Höst 110513

Man kan ju undra vart gårdagens inlägg tog vägen....

Det har inte gått att logga in på hela eftermiddagen och
gårdagens inlägg var försvunnet. Detta skulle dock åtgärdas
så kanske det dyker upp igen.

Här kommer dagens bild! Jag kände för att ta något annorlunda,
något nytt. Och så hade jag bara hunnit gå  några steg när jag fick syn på
den här broccolimaskrosen. Inte annorlunda på det sätt jag tänkt mig, 
men tillräckligt udda för att vara intressant. Har aldrig sett något liknande -
och hur många maskrosor har man hunnit se i sitt liv tro?


110513  13:30

2 kommentarer:

  1. Verkligen broccolimaskrosen :) Häftig bild.
    Jag saknar två inlägg... väntar lite och får vi se...
    Mvh Halina

    SvaraRadera
  2. Superhäftig bild. :) Ser nästan ut som en liten svamp ;)

    SvaraRadera