tisdag 14 september 2010

Höst till Höst 100913

Den 13 september började jag att ta en naturbild varje dag som jag la ut på min blogg på Fotosidan. Jag bestämde mig i november för att flytta bloggen och flyttar nu över alla inlägg - tyvärr utan kommentarer.

Jag har idag, den 13 september 2010 bestämt mig för att ge mig själv en utmaning.

Jag skall ta en naturbild varje dag i ett års tid och lägga ut den i min blogg. Det är den enda regeln jag sätter upp - att det skall vara en naturbild. Allt annat får variera. Inte vare sig nytt eller originellt kanske, men en rejäl utmaning. Tanken är att det skall visa hur naturen förändras under ett års tid. Kvalitén kommer garanterat att variera...

Lite vågat känns det, men det borde inte vara omöjligt. De som eventuellt tittar in kommer att veta precis hur min trädgård ser ut! Tiden lär visa om jag tagit mig vatten över huvudet och om jag måste revidera min utmaning. Och inte vet jag riktigt hur det kommer att fungera rent bloggmässigt.

Föst ut är en bild från min vanligaste promenadrunda - Sågenrundan!



100913  13:39

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar